Kottt,jag vill ha kotttt...

Hej..

Vet ni HUR sugen jag har varit pa kottbullar en en vecka snart eller? Pannkaka och kottbullar. Och pannkakssuget betade jag ju av igar sa det rackte och blev over.. Men nu ar det dags for en kottbullelunch a la IKEA. Aven om de bjuder pa strips till kottisarna sa ar det vart det kanner jag.

Maste namligen utratta ett till arende dar. Var i lagenheten nyss, baddade sangen..Och upptackte kuddproblemet..De har ju sana har langa o smala kuddar har, sa mina orngott tacker halva. Forut har jag lost problemet som sa att jag har tratt pa tva orngott fran olika hall. Men nu har jag dubbelsang, och dubbelt sa lang kudde sa nu fungerar det inte langre. Ska kopa mig ett REJALT orngott och kanske ett lakan som tacker hela sangen ocksa. Kanske imorgon?

Har naligen ingen skola... "Glomde" anmala mig till en sak..Och da behovde man inte ga..Men jag har enda ingen lust att sitta och lyssna pa hur man ska bete sig pa en intervju..Sakert larorikt..Men fyra timmar, neeej?

Istallet ska jag val komma iordning lite i mitt nya rum. Plugga ska jag ocksa gora, infor torsdagen (hatlektionen) och fredagen.. I nasta vecka blir dte fullt upp..Fick reda pa att vi hade en till tenta da..Sa plotsligt har vi tva.. Konstigt, jag hade namligen planerat in den andra veckan darpa for att vi har sista lektionen i det amnet da..Men nej, ska han ta bort den da tro? Sen kaaaanske jag aker till Ikea okcsa..Synd att det ska va saaa omstandigt..Jag orkar inte aka tunnelbana.....Men kanske vart..Pga kottbullar och ett tackande orngott..



Sitter bara o vantar pa Beatrice..Vill lamna nycklarna o fa min deposition ni vet.. Sa jag far nog vanta en timme till for att hon jobbar sa sent..Drygt..Det ar ju snart laggdags for en san som mig..Sedan ska jag ta med mig dator (gjorde faktiskt ett smart drag o lamnade den har tills nu....), mat och min lampa (den ar viktig,for den kosta 300 spann, pa ikea kan man ju fa for 60...Saaa kan det gaaa....).

Sag ocksa att jag bor nara Baugetinan..Kanske blir en stor pa vagen hem da..Hem hem..Eller vad ar hem egentligen..

puuuss

Kommentarer
Postat av: mamma

Hem = Stora Torget 2c Köping

Kram//mamma

2009-02-17 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback