Kocken..

Jag vet inte riktigt om jag har fatt ngt gjort idag..Men som tur ar ar det ingen tenta i veckan, utan bara plugg som jag ville forbereda och kolla igenom lite..

Har iallafall varit ute och handlat och nu har jag ngt som ser ut att bli en fin kottfarspaj i ugnen:) Paj-fasen rader ett tag till med andra ord..Mest for att jag hade kvar ett paket smor fran forra gangen.

Igar kom jag forresten pa en ny favolat..Pa dansgolvet spelades "The world is mine"..Om den nu heter sa..? Refrengen gar iaf sa.. Shiiit det ar en bra at mina vanner.. Och da ska vi inte tala om nar DJ emma drog pa GES pa forfesten, da tog svenskarna fram gitarren o vi sjooong o sjooongt!!

Ikvall ar det som sagt fodelsedagsfest igen..Man ska ha mask eller sombrero pa sig.. Men jag slangde bort min mask fran Haloween, det var sa dumt..En typisk sak..Hade jag sparat den hade den bara legat o dammat..Men nar man slanger den sa far man angra det lite istallet..Men vi har nog en annan plan pa g som innehaller gamla strumpbyxor.

Puss

Kommentarer
Postat av: Dj Emma

Ja, GES lättar alltid upp stämmningen...! Det roligaste var nog att alla stod å tittade på oss som om vi var dumma i huvudet.. hahahaaa.. dt var nog bra att vi dansade små grodorna runt vardagsrumsbordet innan så mkt folk hade kommit. ;) Peace out!

Postat av: Dj Emma

Guuud va många smeknamn ja har nu förresten.. Helt sickt..

2009-02-14 @ 21:10:17
URL: http://snickan.blog.com
Postat av: Stefan

Möjligtvis

http://www.youtube.com/watch?v=13EsiCjsssY ??

2009-02-15 @ 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback