Isbjornen..

Allt gick bra igar..Det blev tillochmed tarfyllda moments. Varfor fattade jag inte, det gjorde nog inte Beatrice heller. Hon onskade mig iallfall suerte (tur) i livet. Och konstigt nog sa onskade jag bara tillbaka suerte en la busqueda de una chica (letandet eftere n tjej som ska bo dar). I efterhand kunde jag ju ha lagt till "och livet" atminstone. Ar alltid efterklok.

Somnade vid tolv..Hor companeron de piso komma hem strax efter tva. Och tio minuter efter sa ringer han mig.,.. Jag ba vaaaa.. Fattade ingenting..Han fagade vart jag var..Jag sa hemma? Idag kom han dock hem pa rasten o forklarade sig lite,.Jag hade namligen inte stangt dorren igarkvall,sa den stod pa glant nar han kom..Han var inte saker pa om jag hade flyttat in heller, sa han fick typ en hjartattack och trodde det var en tjuv har.. Sa jag skamdes lite, nu maste jag borja stanga dorren mer noga.

Forresten sa vaknade jag tappt i nasan o med ngt konstigt i halsen. Apoteket blev min forsta plan..Kopte pa mig lite starka grejer och gick hem igen.. Jag vet inte om det ar lite sjukt,men ja mar bra nar jag far medicin (receptfri) for da tror jag att min kropp blev renad fran alla konstiga sjukdomar.

Sedan har jag gjort forsok till att plugga..Imorn vantar namligen min problemlektion..Men jag kan inte! Man ska aldrig saga sa..Men detar verkligen sa!!

Gick o kopte kakor istallet..Har levt pa det hela dagen fram till nu da jag gjrode soppa..Om ngra timmar ska vi pa restaurang for att fira CLARA LINDE 23 ar=))) Det ska bli trevlgit och jag ska hugga in pa ngt kott.

Imorn skola som sagt..Har angest jag vill inte dit imorn.Vekrligen inte..Det ar brukar inte handa..Jag brukar inte fa san skolpanik..Men jag ar radd for lararen ocksa..Han e en kaxig en ska jag saga er..

Just ja, rubriken..Isbjornen..Aldrig kan man vara riktigt nojd. Jag har kanske 10 grader har inne..Och det finns inte ett enda element i denna lagenhet. Vanjer man sig? JKag sitter iaf med kofta o jacka. INOMHUS. Nar jag enda ar igang kan jag upplysa er om att det inte finns ngn ugn har..Han e ju pizzabagare? what...Jaja men overlag ar jag nojd med stor sang och rosa toalett:)

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Inte konstigt att du vaknade förkyld, 10 grader!! Kan inte vara meningen att det ska vara så kallt?! Prata med honom! Han kan ju ha ett element undanstoppat.

En viktig sak att tänka på till ikväll: Be att få köttbiten "well done"!

Kram//mamma

2009-02-18 @ 18:25:17
Postat av: marielle

hahah sara vem är det du bor med egentligen?? och vart?? och varför flyttade du?? stackare som fryser - vet hur det är!! skaffa element, annars kommer du aldrig överleva! :) good luck med skolan (och som emilie sa till mig och min hatlektion: det är en utmaning och du kommer vara sååå stolt när du klarat den!) puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback