Internet..

hemma funkar inte.

Sa nu sitter jag pa ett interntstalle pa Ramblan.. Jag ar namligen pa vag ner till hamnen..Ska plugga infor tentan imorn och lasa Veckorevyn(jaaaaa!!).

Det var en trevlig kvall igar med mina slaktingar. Vi at..De at tapas o jag at chicken warp. Dracks vin och sangria gjord pa cava..Det ar nog mina nya favorit..Gott ar det. Fick min pase hemifran ocksa..Med en ny mobil, chiluiconcarnemix, lipsyl, smink, hudkram, parfym och veckorevyn=)) Tack mina sotnosar dar hemma. Jag hade lite julafton igar!

Nenu sika jag kila ut i solen igen..Kopa med mig en kulglass med vitchoklad o promenera vidare.

Adiosss vi hors nar internet funkar igen

Kommentarer
Postat av: Sjuklingen Emma

Jag är avundsjuk att du får sitta i hamnen en dag som denna och jag ligger i min säng å snorar.. Snart sitter jag därnere också.. ;) Hörs

Postat av: mamma

Hoppas du gillar mobilen!

Mamma

2009-02-25 @ 15:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback