If I told you once..

Hej alla glada..

Gick som sagt tillbaka till skolan vid fyrasnaret. Hittade Emma med grupp och satt mig ner o vantade dar en svang..Min grupp kom tillslut och vi korde igang.. Vi har namligen ett case till nasta vecka som vi ska presentera.. Alla grupper har redan gjort det men vi har sista lektionen. Da forvantas det ju lite mer an vad det gjorde under den forsta,sa det var bra att komma igang. I nasta vecka har vi ocksa terminens forsta tenta,men ska val vara glad att det bara ar en just nu. Innan jul var det ju ett sjukt padrag pa de dar tentorna..

Vid sex prommade jag hem igen. Gjorde pasta med kottfarssas och en matlada blev det ocksa.

Nu maste jag lasa..Har gjort ett av casen till imorn men har ett kvar. Handlar om Cemex,ett cementforetag..

Gillar egentligen inte att plugga pa kvallen. Men har man grupparbete sa finns det ju ingen tid tidigare under dagen.. Men har andrat mig lite maste jag saga. I Linkoping skulle jag aldrig kunna plugga efter sju. Men har ar ju klockan lite annorlunda, man gor ju allt sa sent -sa da kan jag ju plugga sent ocksa kanner jag. Eller sent och sent..Men till nio iallafall.

Imorgon ar det redan fredag, nu kmr jag borja tjata om hur fort veckorna gar igen! For forsta gangen pa ett tag sa ser jag fram emot en luuuugn helg utan la discoteca. Jag ar mer sugen pa god mat maste jag saga (22aringen borjar arta sig haha). Nej, men jag kanner bara att det har blivcit mycket utgang..Nar fredagen har kommit sa har man bara gatt ut..Och bla bla.. Har liksom inte gatt och langtat egentligen..Men det har ju varit roligt enda..Undrar om ni forstar vad jag menar=)

Vi hors imorn igen,
nu blir det case.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback