How come..

Hur en manniska kan vara sa OTREVLIG ar helt obegripligt. Samtidigt som jag vill anlita ngn for att sla dig, kanner att jag aldrig mer vill se dig, tycker att du ar extremt omogen, svarar ngt kyligt tillbaka..Sa kan jag inte hymmla med att jag faktiskt blir valdigt ledsen varje gang.
--------------

Men annars sa.. Jag har last klart..Gjort det jag trodde att jag skulle gora. Sa dimper det ner ett mail i inboxen..En klassis har fragat lararen vad vi egentligen ska gora till imorgon for det har varit lite oklart. Det var iallafall inte det som jag har gjort. Har har man gjort cashflow pa historian men det skulle visst vara for framtiden? Jag tanker iallfall inte gora om, far skylla pa att jag inte sag mailet..



Grattis Barbie pa 50ars-dagen -du ser inte en dag aldre ut...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback