Hey dudies..

Skoldagen var valdigt langdragen idag..Vi presenterade som investment bankers.. Varan grupp vann dock inte..Den vinnande gruppen hade fullt upp hela dagen..Medan vi andra bara hade rast hels tiden..Resulterede i manga kop i kafeterian. Ibland ar det bra att inte vinna..

Efter skolan stannade vi kvar och pratade lite om projektet. Det kmr bli riktigt spannande att skriva.. Vi ska starta en radgivningsfirma till foretag i sydamerika som vill exportera till europa. Vi kollade lite pa resultat..Och det blev typ 20 euro kvar som benefits haha..Men sa kom jag pa den brighta idéen att jag kan va sekreterare och nojd om jag far en traningskort och ett mal mat om dagen hahaha....Nej men vi far fixa det..Hur mycket kan man ta for sana tjanster egentligen? Radgivning alltsa?

I eftermiddag har jag flyttat..Gatt en vanda och akt taxi en.. Nu skyulle jag uppskatta att jag har en taxivanda o en promme kvar.

EMMA: Jag ringde dig idag..For att ditt hjul pa vaskan...Vaskhjulet =((( Och for att saga att jag misstanker en till bordell pa Rosellógatan!!Sherlock maste undersoka.

Ajaaaaa..Jag ska pausa nu..Maste enda vara har ikvall for att fa min deposition o lamna nycklarna..Nu maste jag plugga.. mitt lilla tomma rum..Jag anar orad forresten..I mitt nya rum finns inget element`????whottttttttttt...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback