Helg..

Jag holl mig undan en update igar da det bara hade blivit ett bittert inlagg. Dagen igar kan sammanfattas som den samsta dagen pa lange - jag forstod INGENTING i skolan och var arg pa en annan sak ocksa. Det varsta jag vet ar nar jag inte forstar,det ar sa himla frustrerande sa jag vet inte vad...Da blir jag bara sur och vill inte ha hjalp av ngn och inte ens prata med ngn. Efter skolan fick jag som tur var med min kompanjera Emma till donken. I vanlig ordning styrde vi dit med anledning av mig rabattkupong 2 bigmac for en. Men VARJE gang nar vi ser menyn blir vi sugna pa ngt annat hehe..CBO meny ar mycket godare! Men kupongen ar giltlig tom. 2010 sa ingen bradska.

Gick hem, tanken var ju att jag skulle ga igenom det jag inte fattade i skolan. Istallet kande jag mig bara DOWN DOWN och gick och la mig. Tur att jag inte somnade, ngra timmar efter tog jag tjuren vid hornen och kollade igenom lite.. Kanske ngt battre an innan men fortstar fortfarande langt ifran allt.

Runt atta begav jag mig till Emma. Vi gjorde kottfarspiroger som smakade bra.. Dock glomde vi helt bort efterratt sa sprang desperat ut till Lidl men de stangde mitt framfor nasan pa mig. Tur att det fanns glass i frysen iallfall sa att vi overlevde kvallen.

Vid tolv gick jag hem..Pa vagen hem skulle jag forbi en klasskompis fest, for han bor ganska nara mig. Val inne blev jag direkt serverad i Yardan (ett stort olglas..Var namligen sa att ett sant forsvann fran restaurangen pa min fodelsedag, de ringde mig och ville att jag skulle betala,var alltsa en i sallskapet som inte kunde halla fingrarna borta fran denna hehe. Men jag betalade aldrig..) fylld med ngn konstig blandning, det var ngt men honung i, men det smakade bara sott.

Runt ett bestamde jag mig for att ga hem och lagga mig. Kollar telefonen och ser missade samtal fran Ems. Ringer upp o kollar laget och det bestams att vi ska ga till en pub med killen som hon bor med o hans van. Akte taxin laaaangt fran vara vanliga kvarter och det var en ratt mysig bar tyckte jag.


Nar stallet stangde tog vi taxin vidare till Ramblan, ngra ville ha ol men jag suktade mest efter vatten. Vi landade hemma hos Emma dar jag traffade den otrevligaste manniskan pa lange. En helt random manniska som tyckte att jag var pryd. PRYD?! Vem ar han och snacka som aldrig ens har pratat med mig liksom. Slutade iallafall med att han fick foklara sin attack och bortforklaringarna var manga, valdigt pinsam manniska tycker jag.


Maste beratta varldens sjukaste grej ocksa. Emma bor over en BASTU. Under kvallen fick vi reda pa att det inte ar ngn bastu... Jag trodde inte riktigt pa det... Sa jag o Emmas lagenhetskompis undersokte saken.. Oppnade dorren och mottes av en stor, mork man, han tog i hand och vantade pa att vi skulle saga ngt. Vi sager ngt om sauna.. Och jag pekar sedan pa skylten dar det star Gaysauna och borjar fnissa lite som ojoj har kan vi ju inte ga in heller!! Mannen avbryter mig och sager nejnej..Det ar inga problem.. Sa vi fortsatte..Horde om vi kunde ga in och BASTA.. Da fick han forklara lite..Det ar ingen bastu, det ar tjejer...Men han valkomnade glatt oss bada. Da DOG jag av skratt och vi sa adios valdigt snabbt. Det ar ju helt sjukt, ar sant lagligt har eller? Kanns verkligen som man ar oa andra sidan jorden ibland!!

Jag var uppe redan klockan tolv..Inte varit sa effektiv dock..Men nu ni..Nu ska jag borja bocka av min lista over Att-gora-saker. Plugg nu..

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Prydis! Va det kul på "bastun"... Ja tror ja måste flytta härifrån... heheheee kan ju inte bo över ett horhus..

Puss

Postat av: Maria

Hahahahahaha! Klockrent det där med bastun... :P

2009-02-07 @ 19:32:37
URL: http://enolanningibarca.blogg.se/
Postat av: MissEmelie87

Haha vilket place.. Det verkar helt galet ;)

2009-02-10 @ 10:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback