Hej ni..

En rastlos javel. Forst skrattade jag bara men sen insag jag sanningen i detta. Jag ar sjukt rastlos -Dar satt du huvudet pa spiken fru Snickars.

Under dagen har jag pluggat. Men det gar inte frammat med den dar saken som jag inte fattar, jag ar stuck och det spelar ingen roll hur manga timmar jag sitter for star det still sa gor det.

Pa kvallen har jag roat mig med att gora min egen chokladmix. Kopt kitkat ocg vit choklad. Sedan krossade jag allt och at det pa ett lyxigt silverfat hehe.

I X antal timmar har jag nu tittat pa bloggar..Hoppats pa att ngn ska uppdatera.. Men forstatt att folk gor roligare saker sahar pa lordagen. Men ngra undantag finns, de som ar forkylda till exempel, mycket updates da.

Sa nu..Blev jag..Sugen..Pa att gora ngt.. Maria och Clara ska ut och kolla in ngn bar.. Jag ska ocksa ut och kolla in den.:)For har blir inga barn gjorda (nejnje, jag ska ite gora barn i baren heller oroa er inte....)

Puss hasta manana!


Kommentarer
Postat av: Emma

FRÖKEN Snickars är det ju..... Kul att nån hittade på nå roligt igår.. ja har sovit i 15,5 timme.. inte illa va??? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback