Glass i stora lass..

Jag kan inte beharska mig..Inte nar det galler kakor och glass. Onskar jag kunde ha ett kakpaket mer an en dag och ett glasspaket mer an en helg atminstone!!

Nu pa kvallningen har jag varit lite huslig o gjort kottbullar..Men en mer simpel variant..Hade inte agg och sana grejer..Sa jag rullade ihop lite kottfars med kryddor o massa vitlok. Blev inte sa spanstiga utan dom rasa typ isar..Men ganska goda iallfall!

Pluggar gor jag ocksa.. Ett kapitel som ar sepciellt svart..Jag har missat TRE lektioner..Och alla de tre var under det har kaptilet..Jag vet liksom inte vad lararen har pratat mycket om o sa..Sa jag laser allt och forsoker komma ihag sa gott de gar..Sa de kapitlen har inte varit de roligaste..Roligare are o lasa om JUAN INVERSOR (Juan investeraren)..Hur han satter ihop sin lilla portfolj o varfor..Jag ler bara ja hor hans sota namn=)

Fick over emma en svang. Hon va sugen pa nat gott o vet att Sara paulsson alltif har ngt gott i skafferiet eller frysen hehehe

Nu ska jag lagga ner och ga o borsta tanderna.,

Vi hors imorn mina sma sotnosarrrr..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback