Fredagskvallen

Efter att jag ansag pluggandet nerlagt for dagen sa motte jag upp Emma vid Lidl for att handla ihop..Alltsa int ihop, utan var o en for sig..Men det ar roligare att vara tva pa Lidl tycker jag=) Laddade for en hemmakvall..Tanker att NU maste det funka..NU nar jag har ett sexpack magnumliknade vitchokladglassar, och for att kompensera veckans kakvrakning sa kopte jag ett kilo mandariner (vet redan nu att de kmr fa liga tills de ruttnar..). Men min ena hjarnhalva sa ngt annat, eller var det mitt hjarta kanske, sa jag smugglade ner en flaska rosé ocksa OM.

Gick hem..At..Kollade pa datorn..Maria var sugen pa en drink..Jag med..Emma blev ocksa lite sugen..Vi gick till mysiga puben pa Aribau och jag tog en mojito, god var den. Efter baren borjade vi leta efter en annan bar pa aribau da vi hort om deras erbjudande..Vi gick och gick..Men hittade inget. Sa vi borjade ga hem igen. Kom hem, nojdare an nansin for att klockan var val ett eller ngt..Borjade borsta tanderna och skulle precis ta bort sminket nar telen ringde.. Emma hade kommit hem till sin lagenhet dar det var festlig stamning..Sa jag begav mig tva gator bort och hem till henne..Satt dar ett tag och begav oss sedan till Opium..Har aldrig varit min favorit..Hangde inte in jackan plus att jag kande mig alldeles for vardagskladd och svettig i mina jeans. Men hade ju inga forvantningear eftersom de va sa spontant..Mer spontanitet tror jag pa!!!

Vid fyra akte vi hem med taxin. Motte min lagenhetskompis pa vagen in i pison..Han hade haft lite fiesta efter jobbet sa han. Sa gonatt och somnade gott.

Gick upp for en timma sedan..Alltsa seriost, det gor ingenting om mna gar ut en svang..Med betoning pa en svang..Bara jag inte hinkar i mig en flaska vin och nan drink sa kommer jag ju upp samma tid enda om jag hade suttit hemma..Hade inte varit nan skillnad. Bra va! Igar var det valdigt fornuftigt maste jag saga. En drink och LITE vin. Bra val kanner jag idag och nu nar jag sitter o tentapluggar, ska fortsatta hela dagen sa hors vi ikvall.

Au revoir.

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma pluggförstöraren

Hahahhaaa det va ju faktiskt inte jag som ringde dej.... Så det va inte jag som övertalade dej.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback