Fredag den 13e..

upptackte jag nyss att det var. Kan inte lata bli att tycka att det ar lite laskigt..Men an sa lange har jag klarat mig helskinnad genom dagen.

Lektionen idag kandes som en evighet..Var inte trakigt eller sa..Men ibland blir det sa..Kandes so jag satt dar i tio timmar typ och det konstiga var att vi gjorde saker hela tiden..Presenterade smasaker och hade oss..Da brukar dte val ga snabbare. Dessutom var varan larare sjuk..Men vi hade vikarie..

Efter skolan stotte jag pa Clara och foljde med henne hem. Kollade in deras FINA lagenhet och fick en forsenad fodelsedagspresse, nmligen rosa fina trosos eftersom att mina fina har ramlat ner fran tvattlinan :)

Promenerade hemat med min asnepackning..Hade dator, vaska och hela kittet ni vet..

Nu har jag nyss atit snall mat (order hemifran) bestaende av kokta gronsaker. Inte sa roligt men det var langesen sa smakade ganska bra det..

Ska plugga och fixa en planering infor helgen. Det ar min lilla fredagstradition.. Att jag alltid fixar en lista med det jag ska gora i helgen i plugg/tvatt-vag. Vet inte varfor jag inte skriver i min kalender..Men tycker att det ar skont att se lappen och bocka av tror jag hehe..

Ikvall ska jag pa overaskningsfest for Bea i recursos humanos kille hemma hos Emma. Det dar blev en kranglig mening..Men vi kan korta ner det till att jag ska hem till Emma.. Dar ska det bjudas pa lite brasilianskt och jag tar nog med vinet. Verkar som det blir utgang men vi far val se vad som hander. Ska iallafall bli kul!

Vi hors efter plugg och lista;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback