Forsakring..

de 700 kronorna som hoppade in pa mitt konto har om dagen var pengarna jag fatt fran Folksam for stulen mobil och kamera. EHHH? Knappt sa man kan kopa en nokia 3310 for det. Sjukt daligt och jag hatar sjalvrisk. Men mitt i allt det daliga sa fick jag idag ut pengar fran en fond som har varit last,sa mamma tyckte att jag skulle anvanda de pengarna till mobil o kamera..

Men onodigt att kopa en ny mobil for den kmr sakert bli stulen igen har,battre jag vantar tills jag kmr tillbaks till lugna Linkoping. Den jag har nu ar daremot inget hett stoldgods sa den kan jag tillochmed vifta med pa gatan utan att kanna blickar fran skummisar.. Och en kamera kanske jag inte ens behover..Jag ar ju med pa andras kameror o deras bilder,ar val det som ar huvudsaken=) Ett annat plus ar att min partyvaska inte ar lika tung nu..

Men sjukt trakigt for kameran var faktiskt NY. Jag hade inte ens tagit bort platsen pa skarmen..Den var rosa och fin sa lite sorg har jag nog.

Hmm a andra sidan kanske det ar vart att kopa mobil..Jag skamms nar jag tar upp lilla juppyn i allmanhet hehehe..Ska fundera lite o kolla vad som finns.

Jag ska nog starta ett mer formanligt forsakringsbolag nan gang i framtiden. For sahar kan det ju inte fa ga till heller.

Case nu da..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback