FKF..

ar det nya inneordet. Det betyder FRED, KARLEK OCH FORSTAELSE=) Sa det kan ni saga innan ni borjar prata med ngn sa att personen inte tror att ni ska attackera. Man kmr fram i ett fredligt syfte. Bra va!!

Vi har varit pa Sants och fikat med Emilie. Jag hade fikat tva anger idag och kande redan mattnaden innan fika nr tre..Men nar det fanns tarta de santiago (sanna vi tavlade om vem som kunde ata flest...) sa kunde jag inte halla mig borta. Visade sig dock att det ar mandel pa dessa..Har jag inte vetat forut, sa ar nog inte sa alergisk langre, hoppas jag.
Det var skoj att se emilie, hon var sig lik fast lite blondare som jag alltid tycker nar jag ser henne hehe.

Kom hem for nan timma sedan. Har skrivit  klart min presentation..Var inte sa mkt at gora da jag hade allt som jag ska saga i arbetet..Men har gjort ett litet manus..Imorn ska det in och redovisas..

Jajaa..Ska ta en dusch for att fa bort mitt ruffsiga har..Ser inte riktigt klok ut..Men det tackar jag dust it for. Det ar enda grymt volymgivande..Men inte tva dagar efter, mer tuggummieffekt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emmsi

Ja, jag har ju varit din försökskanin med det där FKF, två ggr i telefon men du kunde inte hålla dej för garv någon av gångerna.. ahahahahaa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback