Ett steg framat..

..ett steg bakat?

Vid elva vaknade jag till. Ngn ringde pa klcokan utanfor..Kom in ngn man och jag forstod sa mycket att det handlade om internet. Gick upp efter att de hade gatt och undersokte saken..En NY apparat star i vardagsrummet nu..Det ar nog en adsl-maskin... Med gladje tryckte jag igang min dator och pa med natverkslistan..Men jag fattade inte vilket natvekr jag skulle ansluta till? Fanns inget som hette Orange som det stod pa apparaten. Ja ja, jag far val vanta o se.

Nu ar jag iallafall i skolan..Tankte att det ar lordag och kan val inte vara en manniska har. Har haret i en ruffsig toffs, mina aldsta gympadojor o inget smink. Nar jag krm hit ar det folk -ganska mycket folk. Dok ner vid en dator. De kanske inte kanner ingen mig i min nya look!!!haha.

Jag ar allergisk mot all lipsyl. Var pa apoteket o fragade efter ngt utan kokos- eller notolja. Fanns inget!! Va? Vad ska jag gora da. Jag ar ju torr som en oken!

Nu ska jag jobba lite med en sak till skolan..Som jag inte kan gora hemma pga mitt internet..Tristtt. Det ar mkt mysigare att sitta hemma..Dricka lite cola, ata kakor..Och jobba..Har ar det liksom bara jobba..Och kolla facebook..mm..

Idag ar det lordag. Inte lika mycket var som igar ute men det gar iallafall.

Ikvall blir det konsert o fest kul kul!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback