En fin dag..

Jag palsade pa mig i stickad troja och ullkappa imorse. Angrade mig redan nar jag kom ut pa gatan..Och annu mer efter skolan da solen sken och jag blev svettig som en gris..

Var en bra skoldag..Precis som jag trodde. Efterat gick jag en apoteksrunda till sjuklingen Emma och sedan gick jag hem med datorn och grejer. Fortsatte ner till Pl. Cataluyna for att mota upp mina slaktingar.. Vi fikade pa Starbucks uteservering, fick dock inget bord i solen, men det var skont iallafall. Chokladcookien ar fortfarande min favorit,undra nar jag ska trottna?

Efter fikat promenerade jag hem i bara trojan.. Folk gick tillochmed i tshirt idag..Men det var nog lite val optimistiskt..Hur som helst ar det saa skont med soliga vardagar!

Nu har jag last ett case infor torsdagen sa att jag har hela dagen imorn pa mig o plugga infor tentan..Inte lika mycket material som till den i mandags..Men det ar enda en del att lasa..Tur jag har ledig dag imorn sa jag kan kora pa.

Den har veckan ar valdigt bra.. Iofs har jag tva tentor..Men tva lediga dagar som kompenserar upp det hela ocksa.. Imorn och pa fredag..OCH pa mandag..En ritkigt langhelg har jag. Manga ska resa bort och upptacka europa..Sjalv ser jag fram emot en skooon helg har i Barcelona, hoppas solen och varvarmen haller i sig till helgen med.

Skulle verkligen ha velat ha en kamera med mig idag..Jag vill ta soliga kort..Och lagga upp har..Och ha ngt att titta pa..AHHHH vad ag stor mig pa manniskan som tog min kamera. Hoppas den ar trasig nu eller har na stort ERROR!!!

Ikvall ska jag ut o ata med farbror Anders,Gunilla, Emily o hennes kille. Vi ska till Princesa 23, samma restaurang som vi firade Clara pa. Jag gillade verkligen maten dar sa ett aterbesok var givet..Sugen pa en chickenwrap..Men aven nachos...Och bravas...Men ska forsoka halla mig till EN ratt den har gangen hahaha.

Ska mota upp dem vid atta sa innan dess ska jag plugga lite o ta en dusch.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback