En DALIG bloggerska..

och jag har inte ens ngt att skylla pa. Har forsokt tanka ut ngt under skoldagen..Men nej..Kan varken saga att jag har haft fullt upp eller ngt annat. Jag har minsann haft tid att lasa andras bloggar saaa..

Kan ju borja dar jag slutade. Onsdag pa restaurngen Prinsesa 23 for att fira Clara. AAAH vilket bra stalle.. Jag kunde inte bastamma mig sa bestallde in bade chickenwraps och patatas bravas. Hade jag vetat att wrapen var TVA wraps sa hade jag kanske bara bestallt en ratt. Var iaf maaaatt efterat, men enda gick Claras fodelsedagskaka ner. Personalen var riktigt trevlig..Vi fick shots, en flaska cava och tarta till fodelsedagsbarnet,jattsnallt:)

Forst drack vi martini for 1 euro ocksa..Hade nog aldrig smakat det..Men har sett en rod san flaska hemma forut vet jag..Jag drack iaf en vit..Och det var kampigt..Inte sa gott, mer vuxensmak tror jag..For jag atr ju barn..Kan jag ju inbilla mig iallfall.

Vid tolv var jag och Ems fornuftiga for en gangs skull och tog taxi hem.

Skola igar..Min svara lektion..Det gick..Men inte som pa rals..


Idag har jag varit i skolan..Haft en lektion jag gillar med en bra larare ocksa..Den enda kvinnliga for ovrigt..Hon forklarar allt och valdigt bra..Och antar inte att vi har skyhoga forkunskaper som vissa andra gor.

Min mamma kan ha kommit pa det smartaste..Men jag vill inte ropa hej annu.. Mina prickar ni vet..Jag har ju analyserat var det kan bero pa i ett ar haha..Bad mamma skicka hit en apoteketes hudsalva for lapparna. Hon upptackte da att det var jordnotsolja i dessa..Jag ar allergisk mot notter, speciellt jordnotter. Sa TANK om det ar svaret pa mina fragor..Apotekets hudsalva kan vara boven.. Jag har redan kopt en vanlig lipsyl pa apoteket har..Sa nu ska jag vanta och se..Vet inte om jag inbillar mig, men tycker redan att det syns mindre..

Jaja nu ska jag plugga!! Ikvall vet jag inte..Skolan ska bowla..Men vi far se!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns hopp!

http://svt.se/svttext/web/pages/113.html

2009-02-22 @ 13:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback