Don´t worry, be happy..

Men hur latt ar det??? Jag vill skriva ngt fult ord..Det fulaste ordet jag o Emma har hittat pa ar en kombination av tre ord. Var for sig ar de inte sarskilt fula, men tillsammans later det ganska valdsamt.

Jag vill ata!! Kan ju tanka pa mat men nar jag val ater nat (yogurt o chips har jag testat) sa borjar jag ma illa igen o maste springa till toan.Det kmr reflexer o ackliga ljud (det har ville ni kanske inte veta...) men inget annat.

Det enda som aker ner ar cocacola, mentos och vatten. KUL..

Hoppas verkligen jag blir back to normal snart igen..Dels for att det ar onodigt att vara sjuk och for att en rolig helg vantar. Var ngt planerat bade torsdag, fredag o lordag. Men idag fick ja reda pa att morgondagens aktivitet ar installd pga tentaP. Lika bra da jag kan forsoka bli helt frisk o bara vara hemma istallet.

Imorgon kommer AIDA plus vanner till stan, hur nice ar inte det pa en skala. 10!! Dar har vi ytterligare en anledning till att jag vill vara frisk.

Annars har jag pluggat sa gott det gar idag.

Nu ska jag duscha, kanner mig inte SA frasch sa det blir skont..

+ Jag har inte spytt pa hela dagen
- Jag gor konstiga ljud fran halsen
- Jag ar hungrig men kan inte ata
- Vi har inget papper hemma och jag ar kissnodig..


PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig Sara!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback