Alla hjartans dag..

och jag ska INTE bli en bitter singel som hatar den har dagen och alla sota par som ser kara ut...Vi kan val prata om hur jag sag pa dagen forut istallet, sa ska ja forsoka halla kvar det.

Jag alskar den har dagen.. Vada lojligt? Och vada visa sin karlek alla dagar om aret istallet? Det ar val hur mysigt som helst med en dag som alla affarer forbereder med gulliga saker att ge bort och att kanske fa ett kort eller sa. Plus att det ar en anledning att hitta pa ngt med sin just nu obefintliga partner. Vet att vi var ute och at ngra ganger och det gjorde vi inte varje dag sa det blev ngt speciellt. Jag har enda firat fem alla hjartans dag i rad och sa kanske det ar dags att vara utan det har gangen bara.

Vet inte om det ar for att inte deppa ihop, men jag har nog borjat tro mer och mer pa odet. Blir det sahar, da ska det vara sahar av ngn anledning. Det ar bast sahar.. Och ar det inte det, sa kommer saker och ting andra sig.

Fick ett fint allahjartans-vykort av min family iallafall som jag blev sa glad over :)






Garkvallen var valdigt lyckad tyckte jag. Hemma hos Emma borjade jag med at bestalla en pizza for jag hade helt glomt bort att ata middag..Fick inte ens ont i magen av en pizza sa da maste jag vara gansja aterstalld. Festen borjade och det kom val runt tjugofem personer till Casanova 59. Vid tva drog vi oss vidare ner tll taxibilarna och akte till Lotus.. Hade aldrig varit dar forut men jag gillade det! Vi sag aven Brody Jenner (Bromance ni vet?) som ar det stiligaste mannen i Hollywood efter Jude Law. Men det var ju inte riktiga Brody, men en bra kopia maste jag saga. Fem eller halv sex var jag hemma och somnade skont.

Gick upp fot en halvtimma sedan..Nu ska jag ut och handla lite matingredienser och sedan satta igang med dagens plugg. Ikvall vantar ytterligare en fodelsedagsfest for en tjej i min klass, tema masker och sombreros, kan bli roligt!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback