Aj aj..

En skoldag med bade presentation och tenta avklarad..Vi rattade provet pa plats o allt gick bra!

Idag har min mage varit valdigt insjunken, det gar typ mer inat an utat och ser INTE okey ut. Ser varre ut an i varas nar jag var sex kilo lattare..Vill inte gora nan comeback till det dock sa oroade mig lite over detta matproblem. Jag som tycker om livets goda kan da inte ha det sahar....!!

Men efter skolan sa sa det pofff och jag kande lite hunger. Det jag var sugen pa var Whopper sa jag tog en lopning till BK pa ramblan..Hela menyn gick bra och smakade fint. Satt brevdid ett gang svenskar o det pratade om rea pa snygga tshirts (jag tanker INTE borja saga tishas eller tee´s det later ju helt vrickat) pa Zara sa jag smog efter dom. Hittade en som blir snygg till min svarta kjol i helgen for 40 kronor:)

Men sa sa det poofff igen och jag fick ont i magen o madde illa. Ner i tunnelbanan o hem igen..Men maten ligger iallafall kvar i magen o kanske ar dte som raknas..Men vore ju skoj att kunna ata utan problem.

Nan som vet ngt om matforgiftning o sant? Har man ont i magen o kan inte ata pa flera dagar efter eller? Jag trodde det handlade om en dag med allt spyande och sen var det klart liksom. Nu tror jag att jag har fatt salmonella istallet!!!

Maste vila lite nu.. Sen forbereda infor imorn..Ska goras en massa i excel som vanlgit och lasa ett case ocksa! Vill valdigt garna ut o traffa tjejerna ikvall ocksa..Var valdigt pa under dagen..Dock inte pa att ata men kan ju ta en cola.. Men nu e jag mer tveksam..Jaja vi far val se hur det artar sig.

Vilken down-blogg det har har blivit, men det far ni sta ut med tills jag kan ata hamburgare utan problem igen=)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback