24/7..

Jag hittade Apoteket pa Passeiga de Gracia som har oppet dygnet runt och tillochmed pa sondagar. Perfectoo..Pekade pa pricken och sa att jag ville ha ngt starkt sa jag fick ngt med lite anibiotika i, hoppas det hjalper nu.

Pa vagen hem kunde jag inte motsta Starbucks cookie sa jag tog en takeaway ocksa.

Det blaser ganska kallt ute..Kande det redan igar nar vi var ute pa baren..Men ska val inte klaga for har hort att ni dar hemma har det lite varre med sno och grejer.

Jag har borjat fundera lite pa sommarjobb..Snart maste man nog borja soka for tycker alltid att jag ar for sen med det. Men allt blir ju sa svart nar man inte ens kan komma pa intervju innan sommaren. Tror att det finns mer i Linkoping an i Koping..Vore ganska skont att vara dar over sommaren faktiskt..Da maste jag hitta en lagenhet dar ocksa, det maste jag iofs gora iallfall till hosten. Men det ska nog inte vara ngra storre problem, jag har ju samlat pa mig en hog kopoang under aren nu=) A andra sidan ar det ju skont att vara i Koping ocksa hos mamse o papse. Vi far val se vad det blir...

Om en timma ska jag ut pa en tur igen..

Nu ska jag kolla aftonbladet.se...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback