Skööön dag..

Imorse ringde klockan tidigt, hade föreläsning mellan 8 och 10. Ny kurs i internationell affärsrätt, så vi fortsätter med juridiken ett litet tag till.

Efteråt fick jag äntligen igång watchonline så jag kunde köra lite Gossip  girl,bara ett avsnitt kvar o sen är jag i fas igen.

På eftermiddagen tog jag bussen ner på stan för att möta Lina. Vi gick till Fräcka fröken där det blev den största chokladbollen,cola o massa updatesss. Sen joinade även Pernille o Karro. Älskar det stället, de e verkligen mysigt  o finns massa goda saker.

Sen skulle jag ha en morgonrock o lina skulle ha en adventsljussta hike, gick inge bra för nån av oss men jag hitta lite annat smått o gott istället. När allt stängde så tog jag bussen hem igen-Om ni nu undrar varför i hela friden ja åker buss så ska jag säga er att mitt lås har frusit fast..Har eldat o eldat på det utan resultat..Men nu står el bici i förrådet,hoppas den e tinad till imornn..

Nu blir det myyyys framför Bonde o Paradise=)

Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta varmnt vatten och häll på låset... det funkar..

2009-12-02 @ 21:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback