Quiz och en mammas pojke..

Igår var jag o damerna på quiz, tema en musik denna gång. Vi vann tyvärr inte men det var trevligt iallafall! Nästa gång vill jag äta mat där också,kom goda dofter mot mej hela tiden.

Efteråt begav jag mej hem till Lina för lite updates o martini.. Sen gick vi till Platå där en del oanade saker hände.. Plötsligt dyker Mammas pojkar-Christian upp o de flesta gör en fågelholksstirrning mot honom, Lina bjuder på ngt mer originellt i form av ett hånskratt haha..

Var en nice natt men halv tre var blev jag trött o hostan gjorde sig påmind.. Hade nästan glömt den men den attackerar på natten..

Idag har jag två föreläsningar..Den första klockan tio o den andra efter lunch. Sen är det helg IGEN :-)

IRL var han mer stor-Gerd än christian måste jag säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback