Nu är det nära..

Igår jobbade jag 13.30 till 22.00.. Var en lååång dag, mest pga denna hosta..Jag säger då det!!! Jag gjorde allt för att ha så korta samtal som möjligt me kunderna för att få hosta istället..ujuj..När klockan slog 22 firade jag mejd ett hostmaraton..

Nu är det måndag. Ska hem tiill emilie nu o vi ska fixa inlämningsuppgiften..

Sen ikvall blir de nog lussekattsbakning, bättre sent än aldrig =)

Åker hem om 6 dagar,längtar så mycket s¨å mycket såååå mycket. Min mami, papi o eric som flyttat hemifrån, ja dör va tiden går snabbt.. Längtar också mucchisshimo efter Jojjo, Emelie och Felly!!! åååhh roooligt !!

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

åå jaglängtar också hem till familjen:) ska bli så mysigt att åka dit på jul:) hoppas hostan blir bättre snart :) kramkram

Postat av: mariol

åh stackars puffen med hostan! sånt sitter ju i så länge! köp hostmedicin om du inte gjort det än!!

2009-12-14 @ 16:39:04
Postat av: Emelie

Längtar också efter min lilla Polly ;)

2009-12-16 @ 13:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback