Kollar i kors..

Känns som jag haft jordens längsta dag!! Men det har jag inte, de e de som e så konstigt. Åkte till skolan tolv kom hem kl 5..Kunde ju ha varit värre men tror jag e riktigt bortskämd med kortare dagar.

O nu mina vänner...Nu ska ni få höra nåt storslaget.. Jag har köpt gymkort!!! Nu kan ni återigen, efter 2 års uppehåll, se mig på bodypumpbanan o spinningcykeln. Det ska bli roligt...eller det kanske var o ta i..

Känner kylan ända in i benmärgen,sitter me halsduk på lektionen och axlarna uppe vid öronen..brrrrrr..

Kall som aldrig förr öppnade jag postlådan o möttes av detta, chokladX2 o trisslotter. Måste ha kännts av att nu ska hon börja träna så lika bra hon sätter i sej två chokladkakor så hon inte tynar bort hahah:) Neee men min mamma o pappa visar ännu en gå¨ng sin söthet!!!Tack!!!



 
Ikväll då? NH quiz??? Platå??? Fats jag fryser så mkt så jag knappt vill utanför dorren.


Adeooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback