Ice ice baby..

Shuuuuu!!!

Marielle o Sara kom hit o vi var hos mej ett tag. Väl på Flamman var det ingen kö, detta har aldrig hänt under denna hösttermin..Visste dock inte om jag sklle skratta eller gråta..

Tog en stämpel o gick upp till Emilies killes korridor där de va lite människor..Bland annat så träffade jag på en arbogabo ännu en gång. Han har gått på samma skola som mej o de e skönt o gnälla ihop me nån ibland haha..

Sen Flamman.. Jag var hungrig som vanligt o köpte toast, 10 av 10, den kom sååå väl till pass. Det var roliogt o mycket grym 90talsmusik TILLS min ackelhosta satte igång. Jag som gillar o sjunga med i sångerna fick se mej besegrad...

Inte kunnat sova mycket inatt..Måste köpa nan medicin mot detta tror ja..

Det är snö här förretsen, det upptcäkyte vi igår strax innan vi skulle åka. Kanske inte som på bilden men lite=)






Idag väntar jobb.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback