I Köping..

Har mysiga dagar här o imorgon är det julafton.

Hunnit med o slöa me mamma o pappa här hemma, lyssnat på julmusik, tvmys o god mat. Igår träffade jag min favo Jojsan på latte o efteråt åkte jag med till Örebro för en liten tur i köpcentret. Som vanligt så blev vi virrigare än nånsin tillsammans o höll på att felparkera o ha oss mest pga mej haha.Men vi är välbehållna.

Idag åkte jag, min fina Emelie o Robin till Västerås. Har gått runt där hela dagen o handlat de sista julklapparna o käkat en amazing lunch bestående av fläskfilé och potatisgratäng i glöggsås. MMmmmmmums. Emelie blev mest nöjd över chokladen vi fick till efterrätt o jag var ganska nöjd jag med.

Ikväll blir det bingolotto med mamsi och papsen. Eric har flyttat hemifrån o det känns lite konstigt men kul på samma gång.

Imorgon är det julafton och släkten kommer hit, då blir det paket o maat i massor..Skulle iofs gärna byta ut julmaten mot ngt helt annat. För hur gott är det EGENTLIGEN med ägg o korv?? A just det!!!

Juldagen då...Vi glömde köpa förköpsbiljetter till Köpings stora happening men det kmr lösa sig., Annars vill jag åkla till Västerås!! Verkar dock vara dåligt intresse på det hahha..

Kram o lycka till på bingo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback