Host, host..

Hostan fortsätter på nätterna. Inatt var jag uppe till sju och kollade på tv..GÅR INTE att sova. Annars mår jag hur bra som helst. Får sova på dagen istället när jag inte har ngra störande attacker.
 
Snö o vitt ute.. Fint är det..Men jag kan int e låta bli att längta tillbaka till värmen.Varför vill man alltid ha det man inte kan få?? Där var det typ skönt o roligt att gå till Lidl o handla bröd, då mår man bra hehe.

Barcas spelarbuss åkte förbi balkongen. Jag fattade ingenting tills den studn då de passerade.. Fick panik med kameran för att kunna dokumentera detta för min fotbollsgalna familj..Kameran va inte lika sugen som jag ..men här ser ni fronten haha..


Den här bilden kan vara ngt av det fulaste..Undrar va jag säger.Den gör mej iallafall glad för det var en rolig kväll!!




Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHA ja ser mitt huve.. ;)

2009-12-15 @ 21:32:53
Postat av: sara

ditt huve e så fint så=))

2009-12-15 @ 21:42:28
Postat av: Emma

ja har fått in en ganska så rak å fin mittbena.. hahahaa

2009-12-16 @ 09:07:19
Postat av: Johanna

inte tv halv åtta hos mig, vi har en egen omgång med jobbisarna!=)

2009-12-16 @ 12:47:21
Postat av: Anonym

Man FÅR INTE missa en sådan spelarbuss!!!

Basta!

2009-12-16 @ 15:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback