Hej mitt vinterland..

Idag har jag

-varit i skolan
-fikat på stan
-haft julklappsbyte
-gjort klart inlämningen med emilie
-köpt hostmedicin

Jag har även fått G på en tenta som jag nästan var säker att få VG på. Meeenn man ska väl inte vara bitter för det, huvudsaken e väl att klara det..Men iallafall, det är ju alltid roligare med VG!!!!!..

Nu ska jag snart shoppa ngn middagsingrediens på Coop. Mer sugen på kebab eller sushi..Kanske de..Sen blir det iallafall onsdagsmyyys..

Imorgon har vi sista lektionen innan jul..Vad fort allt går hurinini...

Jag hostear fortfarande...host host..Tagit ett pillar..Hoppas det verkar snart,.Vill  gå på pumpen ikväll..Kan man de? med risk för att få arga blickar pga hostningar.
Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att du inte behöver oroa dej så mkt om the tentish.. sorry om ja skrämde dej lite.. ahhaa

2009-12-16 @ 16:09:22
Postat av: sara

haha ja va fan rädd ett tag där...

2009-12-16 @ 16:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback