Halvt sjuk..

Imorse vaknade jag elva. Hade huvuvärk, halsont, frusen kropp, svettig kropp, röda ögon, ont i öronen.

Åååååhhh ååååhhh åååååååhh åååhhh nej var mina tankar upp, då...

Men sen gick jag upp, dushade och gjorde mej själv lite mer acceptabel. Och plötslit hade jag bara lite huvuvärk o ont i halsen.Om jag nu ska följa min vanliga rutin så blir jag jättesjuk imorgon. Brukar nämligen bli pangsjuk, sen friskna till en dag o sen slår det till igen.

Jag som skulle vacca mig idag odet ska man väl helst inte när man redan är sjuk. Så blev inget av det.. Nu har ett nytt beslut fattats: jag ska inte vaccinera mig. Nu vet ni.. För jag tror redan jag har eller ar haft svinet light version..

Efter lunch jobbade jag o emilie lite, eller vi snackade väl mest. En inlämningsuppgift som kan ge 1 eller 0 poäng till tentan känns inte jättemotiverande..Men man lär sej nu alltid ngt nytt så nyttigt är det allt=)

Inte käkat nåt på hela dagen förutom en lussebulle så imaginateee min hunger...

Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kurera dig ordentligt idag!! Mycket C-vitamin, dryck och mat.

2009-12-08 @ 17:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback