En zombie..

I natt trodde jag verkligen att jag skulle få sova för hade mått okey und er kvällen. Men bommmmm när jag la huvudet på kudden så började hostan.. De där himla pillrena hjälper INGET heller..I vanlig ordning gick jag upp o kolla på webtv..Sen när hostan väl slutar så kan jag inte somna, det går inte. Så jag satt där o stirrade lite till fyra ungefär.

De e drygt för jag är ju frisk på dagarna brotsett från en trötthet grande..

Nu ska jag till jobbet. Ska ta bussen för jag har punka på stackars lilla siv..Känns inte ens lönt o fixa det för snart åker jag ju hem. Är en zombieee..

Efter jobb blir det fika med Linis o kanske en sväng på stan för min del iallafall.

Ha de braaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback