Drömmar..

Eftersom jag inte minns mina drömmar i vanliga fall så går jag verkligen loss när jag är lite krasslig.
 
Nattens händelser var osammanhängande men roliga...

- Julafton..Det var den 23e i två veckor..Konstigt..Alla bara gick o väntade med det blev aldrig den 24e..Och plötsligt var det den 25e istället.

- Det snöade mycket ute o jag frös så mycket..Fanns underjordsgångar när man skulle till coop o andra ställen, de va skönt..

 
- Jojjo fick en son. En söt en !! Vet inte va han skulle heta men när jag vaknade döpte jag honom till Bill hehehee.

- En massa ljud..Jag vet inte men vi satt hos en talpedagog eller något..Upprepade en massa ord i kör men hon sa hela tiden FEEEEEL efter varje ord.


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jag dör lille bill

2009-12-09 @ 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback