Baaam bammm..

Luciakraballen höll måttet. Kvällen börjademed att jag hetsade hem från jobbet för att svitcha om till overallen. Sen åkte jag min snabbaste cykeltur till Clara o Johan o på vägen hann jag få med en pizza. Vi hällde i oss lite av varje o sen bar det av till skolan..Förstår ni hur nöjda vi blev när vi såg singstar det första vi gjorde;)) Roooligt. Sen spelade Jhonossi,var inget för mej.. Men Dogge Doggelito Djeade o det var bra musik. Efteråt tog vi en välförtjänt meny på donken o var nöjda o glada efter en mycket bra kväll.

Igår storstädade jag lägengeten..Finns nog inget som jag är så trött på som på att städa..Det blir stökigt på en gång hur mycket jag än skurar!! På kvällen blev det sushi take away o paradise hotel såklart.

Imorse tränade jag på campushallen o hade sen föreläsning från 10 till 15. Dagens höjdpunkt var ändå min lunch, entrecote, bernaisesås o stripps, så jag lyxa till det på måndagen skulle man kunna säga. Njuuutbart!!

De flesta ska vaccinera sej nu. Men jag ska jobba så får skjuta på det lite till..Detta velande..Behöver jag verkkligen sprutan??? Klarar jag mig iallafall??? Jag tror ju inte att jag kmr gå o dö men inte värt o ligga halvdöd i två veckor heller...Hmmmmm. Ska ni??Ska jag?..

Jajaaa...Nu ska jag slöa lite innan det blir jobb.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback