Att julhandla..

i Ikanohuset.

Jag GICK en sjuk sträcka idag i -17 grader. Blev nog en mycket stark kvinna av detta äventyr, även om det var HELT ofrivilligt. Bussarna här går inte att lita på.. Jag behöver en bil.

ALLA var där. Hela stan skulle handla juklappar o folk krockade runt med varann. Jag har aldrig kännt att det har varit så drygt att gå omkring i ett köpcentrum tidigare, tänk om de e såhär pappa känner varje gång!! Ja ska börja visa förståelse isåfall. Men nu har jag iallafall köpt lite julklappar!!

Igår hade jag o Lina myskväll här. Allt talade emot en utgång med pizza, cola, godis o Bonde söker fru. Men när klockan blir tio händer ngt inom oss o vi måste ut ändå.. Jag säger då det!! Vi svira om men väl på stan var det lite väl unga människor så blev inget drag. Hem med bussen. FÖR jag har ju punka på bicin.

Ikväll blir det lugnt hemma, börjar 8.30 imorn på jobbet så ska vara redo o behöver packa väskan inför morgondagens hemfärd :)

Puss




Kommentarer
Postat av: Familjen

Känns så bra att du kommer hem imorgon.

Kram/Familjen

2009-12-19 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback