Wheeej..

Idag spöregnade det inte när jag tittade ut genom fönstret, vilken fröjd va!

Nu ska jag äta frukost och sen bege mig ner mot stan o till jobbet.

I eftermiddag ska jag till frisören..Åh jag blir alltid nervös inför såna besök. Ser nästan mer fram emot mitt tandläkarbesök..Det är roligt att sitta hos frisören och skönt att bli tvättad i håret..Men tycker alltid att de klipper fem cm mer än vad jag sagt eller hittar på något annat konstigt. Väldigt sällan jag blir nöjd..Tror inte jag har hittat nån bra frisör ännu..Jag forskar fortfarande i det..

Kanske kmr hem med en sånhär tuss på huvudet??!

Kommentarer
Postat av: Aidis

Hej!



Har du läst Slumpen Är Ingen Tillfällighet av Jan Cederqvist? Han har en del intressanta teorier ;)



Hoppas håret blev bra :)



pussar

2009-08-27 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback