Vad händer?

Mord hela tiden. Killen som dödade en tjej för att bli förlåten av sin flickvän till exempel.

Jag undrar hur man kan bli så blockerad. Hur man ser..Hur man tänker..Jag vill nog inte ens veta..Men jag vill att de ska veta vad de gör..Hur mycket de förstör för andra och sig själva..Det är SÅ HIMLA TRAGISKT..

Att människor dör i krig, sjukdommar och av fattigdom är hemskt..Och att folk börjar mörda varandra här är också hemskt. Varför kan inte folk vara nöjda över att vi slipper dö av hunger eller i krig? Nej, istället ska de ut och förstöra och döda iallafall.

Jag har blivit så skrämd på senaste tiden. I Köping för nån vecka sedan vågade jag inte ens gå utan att prata i telefon på natten.

Önskar att alla farliga kunde sitta inne på psyk eller nån annanstans. När man aldrig behöver känna sig rädd eller hotad, när man kan känna sig trygg oavsett om man går ensam ute en fredagsnatt , då har vi lyckats..

Nej nu ska jag blunda för imorn väntar första dagen på sista utb.veckan :-)


Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världen är sjuk!

Ha en bra dag!

2009-08-10 @ 10:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback