Tandis..

var snäll mot mig. Den trevligaste tandläkaren jag haft tror jag.Hon var snäll, ursäktade sig för att hon pratade dålig svenska och skrattade mycket. Som jag sa -det är roligt att vara hos tandläkaren ;) Hade inga större åkommor utan bara npn fyllning som skulle fyllas i.

Mindre roligt är det när man ska till receptionen. Och betala. 560 kr. För att hon tittade lite. Om några veckor har jag tid igen för fyllningen då. Det kostar över 700. OKKK...

Mycker utgifter nu. Mitt frisörbesök igår var lite av en chock...Brukar alltid kosta mycket att färga håret..Men inte sååå!

Sitter här med en pizza,den är sådär..Ikväll ska jag bara slappa i soffan framför tvn sköönt.

Mamma kommer inte iallafall. Hon har dåligt samvete för att hon inte kommer och tycker att hon själv är dum. Men det tycker inte jag,hon är ju min bästa mamselooo :-)


Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bättre att jag kommer nån gång då jag kan stanna mer dagar än en.

Puss // Mamma

2009-08-28 @ 20:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback