Sanningen..

Ikväll är det qvarnfestivalen, stort pådrag som förut var årets happening. Det brukar verkligen vara roligt med folk o nån artist. I år är det Veronica Maggio,inte alls min smak men hon ska väl vara duktig.

Förr om åren köpte man tvådagarsbiljettoch skuttade både fredag o lördag,SÅ kul var det! Var på qvarn i början av sommaren nu också, o det höll måttet,hade det väldigt bra.

Men till festivalen köpte jag ingen biljett,ska ju flytta. Men sanningen är den att jag inte flyttar förrän imornbitti. Så jag hade ju hunnit med det. Istället fixar jag med det som behövs o myser denna lördagskväll. Idag har vi hunnit med en del, pappa o jag har tagit upp grejer från källaren o mamma har lastat porslinet o sånt. Men det är fortfarande ett stort frågetecken hur vi ska få in allt i bilen.

Sa ju att den här sommaren skulle bli min vilosommar efter ett hårt år i Spanien. Ingen fest i Köping skulle det bli. Vad hände med det? Varje helg har jag varit ute. Så nu mildrar jag mitt samvete med att vara hemma sista Köpingshelgen;)

Pratade nyss med Felly hon e på förfest med min lillebror bland annat,det är draaaag sa hon..Så jag ska väl inte sticka under stolen med att det är lite surt att sitta här :P Jojo är också hemma, ytterligare en orsak tilkl varför jag borde vara ute.

Senare ska jag hämta mamma o pappa som är iväg på middag. Nu ska jag passa på o mysa med min marabou o vindruvor!

Fick stans största kebabtallrik från 22an nyss. KOLLA!! Kebab överallt. Se o lär, andra städer.



Innan jag lämnar Köping vill jag dela med mig av en liten ordlista:

Suttit - setat
Göra - gö
Burit - bärt


Hörs i Linköping nästa gång, hoppas internet fungerar så fort som!


Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooh, åker du till Linköping nu? Va kul! Vart var det din nya lägenhet låg? Vi ses där uppe om nån vecka! Kramar

2009-08-03 @ 18:23:59
Postat av: Maria

Ooh, åker du till Linköping nu? Va kul! Vart var det din nya lägenhet låg? Vi ses där uppe om nån vecka! Kramar

2009-08-03 @ 18:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback