Redo för oväder..

Imorse SPÖregnade det när jag skulle till skolan.

Jag har inte haft på mig ett regnställ sedna jag var barn men nu tog jag med mig mammas gamla hemifrån. Jag såg inte klok ut, som en stor, blå michellingubbe. Drog ner de långa byxorna över skorna och hade paraply för att inte bli blöt i ansiktet. Tur att det inte var rusningstrafik kanske,då hade nog folk kört av vägen om de såg mig.

Hade det här varit för 1 år sedan så hade jag ALDRIG gått ut sådär. Undra vad som har hänt på senaste året alltså, tänkte till och med för mig sjäkv att ååh va praktiskt med ett regnställ medan jag drog på byxorna.

Kanske har blivit lite förnuftig med åren ändå...





Men resten av dagen sken solen och det blev skönt. Jag var på en lektion i skolan och sedan på jobbmöte.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback