Parfym..

är bra roligt.

Älskar att gå o spraya på mig inne på Kicks. Mamse gillar också det så där hänger vi när vi är i en galleria :-)

Nu är det snart dags för en ny parfym då min börjar minska..

Har haft den här rosa Dior addict 2 ett tag nu och det luktar väldigt gott tycker jag. Måste ju gilla den eftersom den snart är slutsprayad. Jag brukar aldrig göra slut på parfymer så snabbt. Är ju ett säkert kort att köpa samma igen,men samtidigt är det kul att testa nåt nytt.




Som vardagsparfym har jag Christina Aguileras som är en bra budgetparfym som luktar gott men inte så mycket.




CLEAN-parfymerna är ju goda. De har jag gått runt och smygluktat på hela sommaren. Hittade en favorit som heter shower fresh. Den är rikgit god och skulle vara en perfekt dagsparfym!




Armani är också goda. Men de luktar lite mer o passar bra till kvällen..Nina richie är också god.. Och så kan jag inte låta bli att gilla Escada..Det får mig att tänka på yngre år..De luktar somrigt och gott allihopa.


Det finns mycket som luktar gott...Och lika mycket som luktar sämre.

Jag har powerwalkat lite på kvällningen. En gång i veckan är bättre än ingen gång alls! :-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmmm, Dior luktar SÅ gott.

2009-08-21 @ 18:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback