Nya tider..

Igen.

Linköping, ny lägenhet, nytt jobb, roligt!!

Mamma o pappa har hjälpt mig med allt. Mycket IKEA o fixat o donat när jag har varit på utbildning på jobbet. Så nu har jag en väldigt liten men mysig lya. Ligger perfekt på samma gata som förut mellan stan o skolan så det kan inte bli bättre. Har aldrig bott helt själv förut så det blir ytterlugare en ny sak att testa på.

Mina kära är fortfarande kvar och ligger i bäddsoffan nån natt till. Jag klagar inte..Sällskap, god mat och omhändertagande är alltid välkommet :-)

Stor omställning från mitt ovanligt slöa sommarlov till att utbildas 8-17 . Men jag behövde lite rutin så det mår jag bara bra av.

Köttfärssås och spagetti a la mamse o papse var inte fel till kvällsis.


Ska mysa lite o sen somna i min nya, härliga säng..gooottt!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas du kommer trivas! :-) Vad är det för jobb?

Postat av: Felicia

Vill se bilder :)

2009-08-04 @ 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback