Många bollar..

i luften nu när man flyttar in.

- adressändring

- hemförsäkring vi mailar fram o tillbaka. Försäkringen är tecknad. Men de vill att jag ska ha den på autogiro. Jag vill ha en räkning direkt för hela året, eller åtminstone halva.

- bostadsbidrag jag är ALLTID för trög för att fylla i den där lappen!!

Och imorse ringde tandläkaren hemifrån och tyckte det var dags att kolla nån tand som var lite misstänkt för ett år sen. Men när jag nu bor här så måste jag kontakta folktandis här. Så nu väntar jag på att de ska ringa mig..Hoppas jag kan gå dit. Jag tycker det är ganska kul att gå till tandläkaren..Det där kmr jag nog få äta uppd en dagen jag ska borra eller rotfylla..

Idag har jag jobbat. Hann inte med några samtal under mina timmar, istället har jag fixat med övningsuppgifter och inställningar på min login. Så på fredag blir det samtal istället!

Nu är jag hemma på lite lunch och ska strax tillbaka för jobbmöte.






Hasta luego=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är nog den enda som gillar att besöka tandläkaren.

Kram!

2009-08-18 @ 19:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback