Måndag..

Hej på er!

Imorse gick jag upp runt nio (?) och läste ett gammalt arbete som vi skulle göra till idag. Vi skulle läsa och betygsätta arbetet..Var jättesvårt! Jag tycker att arbetet var väldigt bra tills jag fick höra om alla missar. Tur att jag man slipper sätta betyg på folk säger jag bara.

Åkte till skolan för att skriva ut lite saker som man ska ha för att tillgodoräkna betyg. Sedan mötte jag upp Emma och vi gick till kårservive för att uppdatera LIUkortet. Vi kom nog helt fel tid för kön var LÅNG...Så det får vi ta i veckan istället.

Lunch i solen på skolgården och en bulle till efterrrätt från Pressbyrån, mums! Det är så mysigt på campus nu med alla människor och när solen skiner..Vill att det ska hålla i sig några månader till.

Sen gick vi upp och hade dagens lektion.

Jag svängde förbi apoteket på vägen hem för att hitta en lipsyl. En som jag inte är allergisk mot..Vill ju ha mitt kära Chap san som fanns i Barca.. Nu fick jag iallfall något annat så vi får väl se om jag är prickig imorn eller inte.

Ska äta något och sedan cykla till jobbet, jobbar 17-22 och det är mitt första kvällspass -ska bli roligt :-) !

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback