Man ska vara glad..

över att få vara glad.

Ibland är det lätt att snöa in sig i dåliga tankar. Ibland kan jag sitta och tycka synd om mig själv..För saker som egentligen inte ens är värda de tankarna och onödiga trista timmar.

Ikväll känner jag mig glad. Tror jag är hög på socker också så sova kmr jag inte kunna göra;-)

Ska försöka att tänka mer positivt. Jag menar inte att man inte får vara ledsen,för det får man. Jag menar bara att det är onödigt att vara ledsen för vissa saker. Jag vet vilka mina onödiga saker är och ska försöka vända om de tankarna o analyserna.

För att analysera ska jag säga er att jag har blivit en expert på på senaste tiden!

Förut förstod jag inte hur Tessi och Emilie kunde fundera och vrida o vända på saker som de gjorde. Men nu är jag helt med på noterna ;)




Kram o gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback