LOKA vs Ramlösa..

Loka eller Ramlösa? Det är frågan...

Själv känner jag ingen större skillnad. Idag har jag iallafall en Loka smultron med citron framför mig..Det är ju så mycket roligare att dricka ut flaskan än att ta kranvatten i ett glas :-)








Idag har jag översatt en lång svensk text till spanska. Vi får väl se imorn hur det gick :-)

Känner en inre stress att jag måste beta av alla Paradise hotel-avsnitt. Nu brjar skolan och jag kan inte bara lägga mej i sängen på efetrmiddagen och streck-titta. Har väl 6 stycken kvar så därför tänkte jag ta ikapp dem nu och framöver ikväll!!Ibland är det inte lätt ;-)


Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag säger Loka. Smaken är väl ingen skillnad men Loka håller kolsyran längre.

2009-08-19 @ 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback