Jag vill inte skratta..

MEN...

Jag kollar runt på universitetets hemsida. Kollar på anslagstavlan..På kattungar som bortskänkes och så. Och plötsligt ser jag det här:

Can I borrow a hair dryer?

En utbytesstudent som bara stannar i nagra månder men nu har kommit på att hon glömt sin hårfön hemma. Hon tycker det är onödigt att köpa en ny så nu vill hon låna.

Det är egentligen inte DET jag skrattar åt.. Det är hur det skagå till!! Jag ser det framför mej. Ska hon cykla med blött hår sju på morgonen och plinga på hos "utlånaren", föna och sen gå igen? Eller ska hon ha den måndag och torsdag? Jag undrar hur man gör!!

Ojojojoj.




Kommentarer
Postat av: jojjsan

haha

2009-08-20 @ 16:15:30
Postat av: Emelie

Skön människa ;) Men du har väll ett lager i lådan som du kan låna ut? :P

2009-08-20 @ 23:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback