Husmor..

är i farten!!

Jag tycker faktiskt själv att jag är duktig på att laga mat när jag väl vill (eller måste).

Inne på tasteline för att hitta något passande och det blev både en köttfärsröra med bönor och grönsaker och en laxpaj. I pajen ska man egentligen ha gravad lax, det lät ju väldigt gott men det hade jag tyvärr inte hemma. Så det fick bli vanlig fryst lax istället. SER iallafall väldigt god ut så hoppas den är det nu också. Jag meddelar senare...

Igår gjorde jag en god sallad också. Såg den i en blogg och blev sugen. Är salami- och avokadosallad..Tänk att en sallad kan bli så god.

Så nu var det ju tänkt att jag skulle få ner allt i matlådor till veckan som kommer. Men nu ser jag ju att jag inte har lådor så det räcker..För nu har jag gjort mat till en hel armé här hahaha..

Får gå till Coop och fixa det...






Jag och Emma åt glass från Bosses i gräset utanför kyrkan o tog en liten tur i stan:-)Jag letar efter en frisör.. Vill göra slingor NU..Det är verkligen dags.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

VA SKREV DU??? Tycker du att en sallad kan se god ut??



Va har du för maffig stek till??



2009-08-09 @ 20:25:21
Postat av: Johanna

duktig du är :)

2009-08-10 @ 09:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback