Höstdag..

Det var kyligt att cykla till skolan idag. Speciellt utan halsduk, jag har nämligen glömt alla mina kära hemma...

Jag stod i kö i några timmar för att uppdtaera mitt LIUkort. Började nästan gråta när jag var på väg att gå samma öde till mötes som alltid (vara tuvngen att gå därifrån utan uppdaterat kort med flera timmars kö i bagaget). Plötsigt kom en snäll själ fram till mig o sa att jag kunde ta hennes nrlapp, för hon skulle ändå¨inte hinna. Då var min dag räddad!

Fortsatte med lektion och efter det cyklade jag ner på stan för att köpa en halsduk. Inte så kul att köpa halsduk...Så jag började titta på annat såklart. Hem kom jag en jacka rikare. Och en halsduk såklart.

Jackan var väldigt fin men nu måste jag ändå fundera på om jag ska lämna tillbaka den. VELIG som jag är!!! åhoåååå.

Sen gick jag loss på 7 eleven, mjölk skulle jag ha. Jag kom ut med chokladkaka o morotskaka.Och mjölk såklart.

Imorn ska jag inte gå loss på NÅT!! Nu får jag lugna mej....

Ingen skola men jobb imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback