Hola!

Idag var första gången på länge som det blev spanska. I fyra timmar närmare bestämt.. Blir nog bra det här!

Var kul att höra lite spanska och kul att känna att man förstår. Innan Spanienåret var det nämligen lite tveksamt med det.. Så allt har inte försvunnit över sommaren som jag befarade.

I skolan fanns det lite nya saker också. Bland annat så har Pressbyrån öppnat på campus..Där finns det mycket bra!!

Emma hade med småspik till mig idag så när jag kom hem sadlade jag om till hantverkaren Sara.

Redo med hammaren



Det var inte det lättaste ska jag säga er, att få upptavlorna alltså. Det blev snett.. Jag fick dra ur spikarna, hamra i spikarna..Om och om igen. Men tillslut blev det godkänt , ni får väl döma av bilderna (men nu tänker jag endå inte göra om).

Såhär bor jag!

















Har varit bestämd med mina mörka färger och alla har nog inte velat gjort det så mörkt..Jag gillar mörka färger, speciellt svart och grått så jag har haft det bra här..MEN så kom de rosa tavlorna på plats och vips så blev det ÄNNU mysigare :-) Nu är det bara big-moma-tvn som ska bort. Ska hämta min hemifrån istället tror jag. Och en micro behöver jag. Det är väldigt litet men huvudsaken är ju att jag får plats och det är inga problem!!

Nu ska jag äta middag., Blev helt sliten av detta spikande!!

Imorgon är det ingen skola, men däremot min första riktiga jobbdag :-)

Kram 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev jättefint med tavlorna. Du kan ju!

2009-08-17 @ 18:51:12
Postat av: EMma

Duktigt din lilla händinga lilla tjej.. Men du, ena tavlan hänger lite snett... ;)

2009-08-17 @ 19:10:11
Postat av: Johanna

va fint!!!

2009-08-17 @ 19:39:36
Postat av: clara

ditt kök e ju större än mitt!! :-)

2009-08-17 @ 21:10:45
Postat av: Emelie

Va duktig du är som fått så bra ordning redan, vissa går det fort som blixten för! :) Såg lite o mysigt ut. Lycka till med jobbet imorron! kram från mej :)

2009-08-17 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback