Hemsidor..

är jag trött på.

Försöker teckna en hemförsäkring. Men det finns ingenstans att klicka.. Det står "teckna", jag klickar på "teckna" men sidan ser likadan ut.

Försöker med bostadsbidrag. Blanketter kan man skriva ut och beställa... Men HITTAR INGEN länk där man kan beställa.

Ååååh vad irrri.. Nu har jag mailat överallt istället. Tror de sitter och suckar över mina mail, beklagar sig i fikarummet om kunder som frågar saker som faktiskt står på hemsidan. Sen har jag mailat apoteket också, jag behöver en special-lipsyl som jag upptäckte i Barcelona. Den är jättebra och smakar mint.

Jag skulle trivas bra om de bara kunde fixa allt till mig på en gång utan att jag behövde be om det, det vore något det!

När jag ändå är igång kan jag berätta att jag försöker beställa en frisörtid också. Också via internet. BOKA klickar jag på. Flera gånger. Vad tror ni händer då? Just det, ingenitng.


Neeee men jag är inte bitter!!!

Jag har haft en bra dag på jobbet, gjort en matlåda till imorn och nu ska jag packa ihop datorn och mysa i tvsoffan istället :-)

Det är det här jag behöver. Men Chap san som är en gel-lipsyl.




Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh nytt! Och vad vore väl livet utan delicatobollar?

2009-08-12 @ 19:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback